Új szalonnal erősít a Hyundai Gablini
A saját erőből megvalósult beruházás új munkahelyeket is teremt
Európában már töretlen népszerűségnek örvend, itthon pedig egyre elismertebb a Hyundai autómárka, amely a Hyundai Gablini jóvoltából egy vadonatúj, minden igényt kielégítő szalonnal erősíti bázisát Budaörsön. A százmilliós nagyságrendű beruházás öt új munkahelyet teremt, és egyben tökéletesen eleget tesz a Hyundai márkakereskedéssel szemben támasztott, magas szintű elvárásoknak.
„Az átalakuló piac elvárásainak és az ügyfelek új, magasabb szintű igényeinek szeretnénk megfelelni a szalonnal. Mivel júniusban indulunk, így idén hozzávetőleg 60 autó értékesítését tervezzük, jövőre pedig természetesen növelni kívánjuk az eladásokat. Európában már nagyon pozitív a márka megítélése, a vásárlók megkedvelték és beindult a Hyundai offenzíva. Hazánkban is jó úton jár a Hyundai, hogy növelje az eladásait. Az új szalonban teljes körű szolgáltatásokkal várjuk majd a vásárlókat. Arra pedig kifejezetten büszkék vagyunk, hogy önerőből, nem pedig EU-s támogatásból valósult meg a beruházás.” – nyilatkozta Gablini Gábor, a Gablini Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója.
Az eladási adatok, amelyek szerint a Hyundai hazánkban 3,0%-os, Európában pedig 3,4%-os piaci részesedést ért el 2011-ben, alátámasztják az új szalon létjogosultságát. Az idei tervek szerint itthon is szeretnék elérni a 3-3,5%-os forgalmat, amely hozzávetőlegesen 1500 autó értékesítését jelenti.
„A 2011-es év minden szempontból egy kimagasló év volt a Hyundai számára, ugyanis nemcsak hazánkban, de Európában is értékesítési rekordot ért el a márka: közel 400.000 autót adott el szerte a kontinensen. Ez az eredmény 11,8%-kal magasabb, mint az előző év során mért összeredmény, miközben az újautó-piac összességében 1,4%-kal csökkent Európában.
A Hyundai európai piaci részesedése 2012. első negyedévére elérte a 3,3%-ot. A márka megítélésének kérdését jól példázzák az eladási mutatók, a márka modelljei egyre népszerűbbek Európában. Köszönhető mindez az intenzív modellfejlesztésnek, főként az eladások szempontjából oly fontos új i30-as és i40-es modellnek.” – mondta Markó Zoltán a Hyundai Holding Hungary ügyvezető igazgatója. „Hálózatfejlesztési stratégiánk része, hogy egy olyan ütőképes márkakereskedői rendszert hozzunk létre, amely értékítéletében és professzionalizmusában is megfelelőképpen tudja képviselni a Hyundai márkát. A Gablini Cégcsoportban egy ilyen partnerre leltünk. A mai magyar autópiacon Budapest és Pest megye kiemelkedő fontosságú, hozzávetőlegesen az értékesítés 40%-át teszi ki az országos piacnak. Budaörs az agglomeráció szempontjából is kulcsfontosságú, így egy olyan márkakereskedői partnert szerettünk volna a térségbe, amely kellő szeletet képes kihasítani a régió eladásaiból” – tette hozzá az ügyvezető.
Eladás szempontjából a márka legfőbb célja a további növekedés a piaci helyzet függvényében, minimálisan a tavalyihoz hasonló piacrész realizálása.
A Hyundai régóta elkötelezett híve és támogatója a sportoknak, elsősorban a labdarúgásnak. A FIFA és az UEFA kiemelt partnereként Európában és azon túl is követi, segíti és népszerűsíti a világ kétségtelenül legkedveltebb csapatjátékát. Ennek egy újabb állomása a már zajló lengyel-ukrán közös rendezésű Európa Bajnokság.
A Gablini Cégcsoport öt telephellyel, közel tíz szalonnal és öt forgalmazott autómárkával igyekszik kielégíteni a vásárlók igényeit, miközben 130 főnek biztosít munkát. Az új Hyundai szalont egyelőre nem követik további bővítések.
Forrás: Klein Péter-Just Creative